Καλώς ήρθατε στο επίσημο forum του Chatters.Gr
Εδώ μπορείτε να βρείτε γενικές ανακοινώσεις για το forum αλλά και για τα κανάλια μας καθώς και επιπλέον βοήθεια χρηστών.
Επισκεφθείτε το Fun Section του forum για στιγμές γέλιου.

Η ομάδα του Chatters.Gr σας εύχεται καλή περιήγηση.

Επιλογές AKICK ADD/DEL

case
Διαχειριστής ιστοσελίδας
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 31, 2017 10:44 am
Τοποθεσία: Unknown
Επικοινωνία:

Επιλογές AKICK ADD/DEL

Δημοσίευσηαπό case » Παρ Νοέμ 03, 2017 1:20 pm

Οι επιλογές Akick Channel Options, παρέχουν στους Channel Operators την δυνατότητα να απομακρύνουν μόνιμα έναν ή περισσότερους χρήστες από το κανάλι στο οποίο έχουν πρόσβαση(access level) για την χρήση της εντολής AKICK. Συγκεκριμένα, οι επιλογές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν είναι οι επακόλουθες:

1) AKICK ADD (Προσθέτει κάποιον χρήστη στην λίστα μόνιμης απομάκρυνσης)

Εάν για παράδειγμα θέλω στο κανάλι μου (#test) να κάνω akick τον χρήστη nikos, πληκτρολογώ:

Παράδειγμα:

Κώδικας: Επιλογή όλων

/cs akick #test add nikos!*@* reason


Στην θέση του reason ορίζουμε την αιτία για την οποία απομακρύναμε τον χρήστη από το κανάλι. Εάν δεν θέλουμε να αναφέρουμε την αιτία, τότε απλά γράφουμε την εντολή χωρίς reason στο τέλος.

Στην συνέχεια αφού ορίσουμε το AKICK, θα εμφανιστεί ένα μήνυμα από ChanServ:

nikos!*@* added to #test autokick list.

2) AKICK DEL (Διαγράφει κάποιον χρήστη από την λίστα απομάκρυνσης)

Όλα τα AKICK που έχουν οριστεί σε ένα κανάλι, έχουν ένα (ID)νούμερο. Για να δούμε την λίστα με τα AKICK, γράφουμε:

Παράδειγμα:

Κώδικας: Επιλογή όλων

/cs akick #test list


Θα μας εμφανίσει:

-ChanServ- Autokick list for #test:
-ChanServ- 1. nikos!*@* (reason)
-ChanServ- End of list; 1/1 matches shown.

Στο συγκεκριμένο κανάλι έχουμε ορίσει ένα AKICK και έχει το (ID)νούμερο 1 το οποίο είναι κάτω από το 'Autokick'

Για να αφαιρέσουμε το AKICK, αρκεί να γράψουμε μόνο το νούμερο.

Παράδειγμα:

Κώδικας: Επιλογή όλων

/cs akick #test del 1


Θα μας εμφανίσει:

-ChanServ- nikos!*@* deleted from #test autokick list.

Τέλος, για οποιαδήποτε ερώτηση/διευκρίνηση μπορείτε να απευθυνθείτε στο κανάλι #Help ή να κάνετε μια ανάρτηση στην κατηγορία Help Center